ponnyochryttare

Direktlänk till inlägg 11 november 2010

hajsan!

Av Isabell Ahlgren - 11 november 2010 20:18

hej,fösrlåt för dålig updatering. Haft så himla myckar att göra nu!

Skolan hästen, ja :p Haft mycket läxor prov o sånt skit ;)

De är typ en ½ meter snö ute, de gillas inte! Hästarna får ju styltor så fort man går där de inte är plogat, de är dryg att behöva hoppa v hela tiden oså.

Så därför har Charlie stått tills idag, eller ja idag gick jag med honom.

Imrgon får vi se om jag hinner ta mig bort till rudhuset och jogga honom.

Blir endast skritt och trav då!

Gjort jätteroliga övningar med honom i stallet :) En dag va vi själva där inne, alltså inga hästar inne i stallet.

Så jag släppte honom lös så och så ränade vi lite trick. Gick jättebra! :-)

Ska nog börja göra de mer nu!

Aja, vi hörs imorgon. fredag igen! så skönt!!!!! :D

kiss & hugg bella

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabell Ahlgren - 29 december 2010 09:49

tar en paus från denna blogg ett tag nu. Du hittar mig på: teamil.bloggplatsen.se isabell ahlgren på fb a-aahlgren@bdb   ...

Av Isabell Ahlgren - 25 december 2010 19:18

hej, vilken dag det var igår! Jag fick masssoooor med finfina saker! rabblar upp de ja kommer ihåg:* John Whitaker ridbyxor, blåa*Rid thermobyxor*Ny skidhjälm*En fin tröja från gina*1500:- på till häst i örebro*nagellack*500:- av morbror*T-shirt från...

Av Isabell Ahlgren - 23 december 2010 08:49


god morgon allihopa! Det känns som om att jag är uppe jääääätte tidigt första dagen på lovet. Men vatusan, kan man inte sova längreså kan man inte ;s Linda kmr ändå o hämtar mig om ca ½ timme. Vi ska upp till stallet o rida en stund i ridhuset,sedan ...

Av Isabell Ahlgren - 20 december 2010 20:34

hej, intenet strulade igår så kunde inte skriva nå här. Göre nu ist :)Söndags: Hoppade lite i ridhuset. Han känndes jättefin när jag värmde upp och hoppadepå småhindrerna. rund och fin galopp. han va inte alls nå springig, samma fart mot hinderet a.J...

Av Isabell Ahlgren - 20 december 2010 18:39


http://sallberglina.zoomin.se/blogg/20101217-398654-I-samarbete-med-Ride-With-Style-Tavla-om-ett-John-Whitaker-schabrak.html           ...

Presentation


Hello.
Jag är en tjej på 13 år.
Min blogg kommer handa 99 % om hästar o fotografering!
läs mer på presen. (:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards