ponnyochryttare

Alla inlägg under november 2010

Av Isabell Ahlgren - 3 november 2010 18:00

hellu, kom nästan precis hem från stallet :-)

red i ridhuset tsm med linda, red i dressyrsadeln.

Han gick jättegint i början sen rusade han bara.

Så Linda hoppde upp i 8 minuter kanske sen fick ja hoppa upp igen

å då gick han som tåget. Fyfsatan va fin han va <3

imorgon ska vi rida en sväng i skogn, mys.

Nu ska ja äta sen ska ja till mormor och mysa med henne och tigga lite

CHOCKLAD :D

love bella

Av Isabell Ahlgren - 3 november 2010 13:44

Hej, klockan börjar närma sig halv 3.

Ska snart byta om Linda kommer och hämtar mig. Så åker

vi upp te stallet o går te ridhuset. Tänkte rida i dressyrsadeln idag ^^

återkommer ikväll :D

Av Isabell Ahlgren - 2 november 2010 16:35

hejsan, riderturen med Hanna gick supa :)

vi red mot crossbanan, osen typ mot herrdal. Sen visste vi inte vilken

väg vi skulle ta så vi red vilse. mja sen vände vi o gick tillbaka samma väg ;)

Vi hoppade över stockar med enormt heta hästar :D

och över diken (macklain) :p


aja, sen åkte vi hem o åt. Sen gick vi till verkstan och gjorde fler hinder :D

vart asgrymma! våghindret och ett hinder med grisar på, så kallat ''grishindret'' ;)

kort på dem kommer imorn.

nu ska vi hem till hanna, dem ska prova sadel på rasmus.

ha en bra kväll, hejdå :)


slänger upp en bild på sötan med <3


  




:D

Av Isabell Ahlgren - 2 november 2010 08:31

Hejsan.

har inte hunnit vart aktiv här på 2 dagar.

berättar om mina dagar nu :)


Söndag: Jag och Linda åkte upp runt 7 och tog ut alla pållarna

förutom lus och charlie. Vi red iväg ca 8 kanske ?

Vi red en riktigt lång och härlig tur + att vi red vilse 8)

vägen delade sig å vi tog åt höger men man skulle tagit åt vänster.

så kom vi in på en liten gräsväg. men vi tänkte att någonstans måste vi komma fram men nejdå. Vi mötte på massor med jägare, men ingen blev sur. som tur va.

Sen red vi tillbaka och red in på rätt väg ;)

Men mysigt hade vi! Vi va ute i 2 ½ timme.

Den turen ska jag o hanna rida på fredag, någon som kanske vill hänga med ? :-)

Måndag: Va i badhuset på förmiddan, sen när vi kom hem byggde jag o hanna ett hinder, vi tog ett plank och sågade ut den som en vattenvåg. Ska ta kort på

den idag så får ni se ;) riktigt cuuul blev den.

A sen åkte vi till stallet, och charlie stog. Tog in o byte täcke o borstade av honom lite. Sen åkte vi hem och kolla film sen åt vi sen åkte hanna hem.

Idag ska vi rida en skapligt lång tur med charlie och mackan :)

runt lockmora typ förbi mig, vi får se :p

loooooooooove bella


slänger upp 2 bilder på mina sötnosar (L)



    

Presentation


Hello.
Jag är en tjej på 13 år.
Min blogg kommer handa 99 % om hästar o fotografering!
läs mer på presen. (:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards