ponnyochryttare

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Isabell Ahlgren - 16 augusti 2010 15:15

Charlie igår: Gick med Linda till Ridhuset.

Gick super verkligen, han va så j*vla fin!


Körde lite galoppbommar + treavbommar, gjorde lite övningar som

linda hjälpte mig med osv (-:

På slutet gjorde jag lite öppnor, han gör dom klokrent (L)

kyssar på han :-*



Timotej igår: Skrittade i 45 minuer i ridhuset, pga av att han har lösa

skor o i ridhuset äre mjukt. Fast han är inte ömmfotad!

Men han ska snart skos.

Jobbade formen väldigt mycke på han.

Han är en bestämmd herre, o på han gåre inte o bara att sitta o såsa

utan där måste man va mä varje sekund ^.^

Han är så söt, han gick också väldigt bra (L)



Charlie idag:

Red i paddocken, tränade de som ja gjorde hos Per.

Öppner skänkelvikningar, o banan böjningen (:

Han va super fin idag med, men svinpigg o stark med :s

haha, men i slutet när han vart lite trött gick de bra.

(L)


Timotej idag:

Va bort och bara mockade oså, gick ner en sväng och kollade på hans hovar.

O de ser inte bra ut,men hoppas hovslagren kommer snart.

För jag kan inte rida nu. Eller de kan ja väl men de är ju synd om honom,

de är va ja tycker :(

Men ska upp ikväll o kika på Sara när hon rider dressyr, så kommer ev skritta

Timotej lite alltså bara gå med honom. För han måste röra sig lite iaf :)

Jag är taggad till Fagersta, fyfan! :D (L)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello.
Jag är en tjej på 13 år.
Min blogg kommer handa 99 % om hästar o fotografering!
läs mer på presen. (:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards