ponnyochryttare

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Isabell Ahlgren - 1 december 2010 20:32

hello, hemma från stallet nu :)

Hann faktist ut innan det blev mörkt, när jag kom tillbaka till stallet började de

skymma. De va skönt att få rida när de är ljust någon dag :)

Skrittade en lång sväng först sen gick jag ner på ängen vid Klämsbo o travade o

galopperade runt lite. Mysigt när snön yr runt om en. På de sättet gillar jag snö.

De får jättegärna fortsätta vara snö kvar, men varför måste de va så himlans kallt ? :c De är sjukt kallt nu är de fyfan -15 grader. MEn imorse va de förfan -25 här hos oss, helt sjukt ! :o


Lovade ju lite bilder från stallet idag (: Eftersom de blev brådis upp så glömmde

jag ju såklart kameran. Men ni får nöja er med några mobil bilder istället då :)


      


  

Nya huvan på bild, konstatera att den är mycket ljusrödare på bilden än vad den

är i verkligenheten :) Nöjd över mitt köp iaf!

förlåt för suddiga bilder, men tar man med en mobil så :x 

Av Isabell Ahlgren - 1 december 2010 14:26

hej kära vänner.

Såhär ligger det till. Som jag sa förut har jag inte hunnit med att blogga.

Haft mycket att göra nu på sista tiden.


Men nu så, nu kör vi igång igen! Kommer skirva här minst en gång om dagen:)


I förrgår fick jag min efterlängtade röda tävlingshuva! Å vad en passade bra,

han vart så himla söt i den :) Bilder kommer ikväll.

Har även skickat efter ett vinrött JW schbrack+huva som jag hittade begangnat

på hästnet för bara 100 kronor.

Hon skickade bild på de å de va inge slitet elr nå, hon hade användt de 2-6 ggr

någonting sa hon o så billigt :O! hah helt amazing ;)


Sitter här och äter lite soppa, vi slutade tidigt idag och solne lyser ute så jag ska ut o rida en mellan lång sväng idag hade jag tänkt :)

Vi hörs ikväll, o förbred er på bildbomd!:D

See you soon bella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello.
Jag är en tjej på 13 år.
Min blogg kommer handa 99 % om hästar o fotografering!
läs mer på presen. (:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards