ponnyochryttare

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Isabell Ahlgren - 15 december 2010 20:15

Hallojsan! Idag slutade jag tidigt så åkte upp till stallet så fort som möjligt. Jag tog in Charlie och satte på
tränset och red iväg. Skrittade en långsväng först sedan när jag kom tillbaka till stallet så red jag lite på en äng utanför där. Red även på ett nytt bett som jag har haft jättelänge. Ett tredealt.
Han gick jättebra på de! Red utan nosgrimma idag med. Han kändes mjuk och avslappnad idag verkligen!
red baar ca 15 minuter sedan skrittade vi en sväng till i skogen.
Sedan mockade jag och fixade allt åt ALex hästar. Hon har världens gulligaste barn! Gustav och Emilia. Så himlans goa! A iaf sen åkte vi hem och köpte pizza, sen åkte vi upp till stallet igen för Göran Ström kom (vetrinären) för att kolla på Charlies tänder och vaccinera honom :)
Så kom hem för ca 1½ timma sen ca. Så har duschat av mig lite o kikat på tv :)

Imorgon står han nog, pga av busvädret som ska bli -_-'

loove bella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello.
Jag är en tjej på 13 år.
Min blogg kommer handa 99 % om hästar o fotografering!
läs mer på presen. (:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards